آشنايي با اپليكيشن Loudly؛ بوستر صدا و اكولايزر گوشي‌هاي اندرويدي

۲۲ بازديد

استفاده از برنامه تقويت صدا روش ساده‌اي است كه به بعضي محدوديت‌هاي گوشي غلبه كنيد. حتما برايتان پيش آمده كه در محيط شلوغي باشيد و بخواهيد صدايي را از گوشي بشنويد، اما اسپيكرها شما را ياري نكرده‌اند.

يا اينكه هدفون در گوش گذاشته‌ايد اما كيفيت آهنگ يا فايل صوتي آنقدري مناسب نبوده كه با نهايت ولوم هم بتوان آن را به درستي شنيد. اپليكيشن Loudly در چنين مواقعي مي‌تواند راه‌گشاي مشكل شما باشد.

اين برنامه تقويت صدا كه براي گوشي‌هاي اندرويدي منتشر شده چند كار مهم برايتان انجام مي‌دهد. اولين كار تقويت صداي اسپيكرهاست. اين موضوع براي مواقعي اهميت دارد كه در جاهاي شلوغ حتما بخواهيد صداي نوتيفيكيشن گوشي را بشنويد. خوشبختانه Loudly با سازگاري با Notification Settings اندرويد اين امكان را به شما مي‌دهد.

 

برنامه تقويت صدا
 

 

اما دسترسي به اكولايزر و بوستر صدا هم جزو امكانات خوب Loudly هستند. اپليكيشن يك اكولايزر دستي پنج كاناله در اختيارتان قرار داده كه با بالا و پايين كردن گزينه‌ها بتوانيد به تعادل خوبي بين باس و تريبل صدا برسيد.

اين گزينه در استفاده از بوستر صدا اهميت بسيار زيادي دارد. چرا كه هر قدر درجه بوستر را بالاتر ببريد، صدا در اثر حجيم شدن ممكن است به شدت بم شده و صداي خش خش ايجاد كند كه خوشبختانه با دستكاري اكولايزر دستي مي‌توانيد جلوي اين موضوع را بگيريد. اپليكيشن Loudly به خوبي با مدياپلير پيش‌فرض گوشي شما هم همگام‌ مي‌شود و امكان كنترل مديا از همان محيط برنامه را هم داريد.

اين مزيت خوبيست كه براي تست اكولايزر و بوستر نيازي به خروج از اپ نداشته باشيد. با تمام اين مزايا اما Loudly در سراسر محيطش به شما تبليغات نشان مي‌دهد كه شايد براي عده‌اي مواجه شدن با آن‌ها خيلي خوشايند نباشد. بنابراين توصيه مي‌كنيم براي برخورد نكردن با اين موضوع به سراغ نسخه پرو اپ برويد.

Loudly به عنوان يك برنامه تقويت صدا كارش را به درستي انجام مي‌دهد. اما بايد حواستان باشد كه خيلي در تقويت صدا افراط نكنيد چرا كه اين موضوع در بلندمدت مي‌تواند باعث آسيب به شنوايي شما يا اسپيكر گوشي‌تان شود.

منبع:

https://digiato.com/article/2020/10/18/%d8%a8%d8%b1%d9%86%d8%a7%d9%85%d9%87-%d8%aa%d9%82%d9%88%db%8c%d8%aa-%d8%b5%d8%af%d8%a7-loudly/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.