آشنايي با اپ Gallery؛ گالري، مخفي‌ساز و ويرايشگر عكس و ويديو براي اندرويدي‌ها

۲۸ بازديد

امكانات گالري پيش‌فرض اكثر گوشي‌هاي اندرويدي رضايت كاربرانشان را جلب مي‌كند. ولي آيا همه به اين امكانات قانع‌اند؟ احتمالا هستند كساني كه از اپليكيشن گالري چيزي فراتر از نمايش و دسته‌بندي تصاوير مي‌خواهند.

اگر خودتان را جزو همين افراد مي‌دانيد، شايد گالري شخص ثالث SB Studio بتواند نظرتان را جلب كند. اين اپليكيشن كه به سادگي Gallery نام گرفته نه فقط يك گالري درست و درمان است بلكه مي‌توانيد روي آن به عنوان يك ويرايشگر عكس و ويديو و گاو صندوق امن تصاوير خصوصي هم حساب باز كنيد.

 

گالري
 

 

محصول SB Studio تمام امكانات روتين يك اپليكيشن گالري را به شما ارائه كرده و رابط كاربري قابل قبولي هم دارد. مي‌توانيد بين تصاوير بگرديد و آلبوم بسازيد و آن‌ها را در اسلايدشو تماشا كنيد. اتفاقا اسلايدشو يكي از نقاط قوت اين اپليكيشن است كه مي‌توانيد عكس‌ها را در محيطي زيبا و سه‌بعدي ببينيد و در صورت تمايل تم پس‌زمينه را هم تغيير دهيد.

اما يكي از ويژگي‌هاي خوب اين اپليكيشن كه خيلي‌ها فقط براي آن نصبش مي‌كنند، امكان مخفي‌سازي تصاوير و ويديوهاست. Gallery به شما اجازه مي‌دهد كه مدياي حساس را در گالري قفل كرده و رويشان رمز عبور بگذاريد. در واقع با نصب اپليكيشن يك گاو صندوق مخفي خواهيد داشت.

 

گالري
 

 

گالري SB Studio فقط به نمايش عكس و ويديو اكتفا نكرده و مي‌خواسته كه يك ويرايشگر كاربردي هم باشد. براي همين ويرايشگر درون‌برنامه‌اي تصاوير و فايل‌هاي ويديويي را هم در اختيارتان قرار داده كه شايد خيلي پيشرفته نباشند اما تا حد زيادي شما را از نصب اپليكيشن‌هاي ديگر براي اين كار بي‌نياز مي‌كنند.

حتي امكان ساخت كلاژ و تهيه پست براي استوري را هم در اختيار داريد تا بتوانيد روي Gallery به عنوان يك اپليكيشن همه كاره حساب باز كنيد. البته يك نكته نااميد كننده هم وجود دارد و مثل هميشه چيزي نيست جز تبليغات. در استفاده از نسخه رايگان اپليكيشن بايد وجود تبليغات در گوشه و كنار محيط را تحمل كنيد كه موضوع خوشايندي نيست.

اما مجبور به اين كار نيستيد و مي‌توانيد اپ را به نسخه پرو ارتقاء بدهيد يا اينكه نسخه آنلاك اپليكيشن را از دانلودسنترها پيدا كنيد. در هر صورت، گالري SB Studio با بيش از 50 ميليون نصب فعال جزو گالري‌هاي خوب موجود براي اندرويدي‌هاست كه عملكرد قابل قبولي هم از خود به نمايش مي‌گذارد.

اين اپليكيشن را مي‌توانيد از لينك زير دانلود كنيد و نظرتان راجع به آن و محصولات مشابهش را به ما بگوييد.

منبع:

https://digiato.com/article/2021/01/12/%d8%a7%d9%be%d9%84%db%8c%da%a9%db%8c%d8%b4%d9%86-%da%af%d8%a7%d9%84%d8%b1%db%8c-%d8%a7%d9%86%d8%af%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%af/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.